File sape_code_include.php not found.

» » Патент на дизельну установку

 
 
 

Патент на дизельну установку

Автор: Наталя Мельничук от 23-02-2018, 17:11, посмотрело: 226

0
1893 - Рудольф Дизель отримав патент на дизельну установку.
Дизельний двигун (в просторіччі - дизель) - поршневий двигун внутрішнього згоряння, що працює за принципом самозаймання розпорошеного палива від впливу розігрітого при стисненні повітря. Застосовується в основному на судах, тепловозах, автобусах і вантажних автомобілях, тракторах, дизельних електростанціях, а до кінця XX століття став поширений і на легкових автомобілях. Названий по імені винахідника. Перший двигун із займанням від стиснення був побудований Рудольфом Дизелем в 1897 році.
Спектр палива для дизельних двигунів досить широкий, сюди включаються всі фракції нефтеперегонки від гасу до мазуту і ряд продуктів природного походження - рапсове масло, фритюрний жир, пальмова олія і багато інших. Дизельний двигун може з певним успіхом працювати і на сирої нафти.
У 1824 році Саді Карно формулює ідею циклу Карно, стверджуючи, що в максимально економічною теплової машині нагрівати робоче тіло до температури горіння палива необхідно «зміною обсягу», тобто швидким стисненням. У 1890 році Рудольф Дизель запропонував свій спосіб практичної реалізації цього принципу. Він отримав патент на свій двигун 23 лютого 1892 года [2] (в США в 1895 році, в 1893 році випустив брошуру. Ще кілька варіантів конструкції були їм запатентовані позднеещ. Після кількох невдач перший практично придатний зразок, названий Дизель-мотором, був побудований дизелем до початку 1897 року, і 28 січня того ж року він був успішно випробуваний. Дизель активно зайнявся продажем ліцензій на новий двигун. Незважаючи на високий ККД і зручність експлуатації в порівнянні з паровою машиною, практичне застосування такого двигуна було обмеженим: він був більше і важче парових машин того часу.
Перші двигуни Дизеля працювали на рослинних маслах або легких нафтопродуктах. Цікаво, що спочатку в якості ідеального палива він пропонував кам'яновугільну пил - Німеччина при великих запасах вугілля не мала нафти. Експерименти ж показали неможливість використання вугільного пилу в якості палива - перш за все через високі абразивних властивостей як самої пилу, так і золи, що виходить при згорянні; також виникали великі проблеми з подачею пилу в циліндри.

Категория: Новини

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.